TIEDOTE 12.3.2020:

KORONAVIRUS JA PARTIO

Suomen viranomaiset ja monet muut tahot ovat tähän mennessä rajoittaneet jo isosti tapahtumia maailmalla jylläävän koronavirus- pandemian takia. Myös Suomen Partiolaisilta on tänään tullut lippukunnille ohjeistus, että partion viikoittaiset tapaamiset perutaan sekä retket siirretään tai perutaan ainakin 15.4. asti. Me Puuha- Marit noudatamme tätä ohjeistusta ja pysymme tässä linjauksessa toistaiseksi.

Viikoittaiset koloillat ja tulevat tiedossa olevat retket ovat siis toistaiseksi peruttu. Tämä saattaa jakaa mielipiteitä ja aiheuttaa joillekin mielipahaa, mutta emme ota nyt mitään riskejä. Tilanne on kuitenkin hyvin poikkeuksellinen kaikille, joten toivomme ymmärrystä asiaan liittyen. Muistetaan myös, että näiden toimien tarkoituksena on ennaltaehkäistä eikä lietsoa paniikkia.

Me lippukunnassa seuraamme tilannetta aktiivisesti ja tiedotamme jäseniä lisää jatkossa. Suomen Partiolaisten ja Hämeen Partiopiirin sivuilta saa myös lisätietoa asiaan liittyen. Vastailemme mahdollisiin kysymyksiin sähköpostitse: Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Tulevan viikonlopun Kokkikeisarit- ja Kotka- retkien osalta pohdimme retken siirtoa myöhemmälle, mutta päädyimme kuitenkin tässä kohtaa perumiseen. Retkimaksut palautetaan jo maksaneille seuraavien viikkojen aikana.

Terveisin
Emilie du Jardin